אם אתה מחפש קרמיקה נגד החלקה, מומלץ שתעיין במידע שלפניך ותלמד על האפשרויות העומדות לרשותך לפני שתמשיך הלאה

אם הגעת לדף זה, ככל הנראה כבר נחשפת לעובדה שהתקן הישראלי מחייב שימוש בריצוף וחיפויים בעלי דרגות התנגדות שונות, בהתאם לייעוד של אותו מבנה או חדר.

ככל שהדברים נוגעים לקרמיקה, מרבית בעלי הבתים נוהגים לחפש קרמיקה למניעת החלקה אשר מגיעה כבר לאחר טיפול, וכשהיא עומדת בדרגת החיספוס הנדרשת בתקן. גם קבלנים המספקים מאות ואלפי יחידות דיור מקפידים מאוד על דרישות התקן ודואגים להתקין קרמיקה נגד החלקה במקומות המועדים כגון חדרי אמבט, מרפסות חיצוניות וכו'.

אז מה עדיף לי: לרכוש קרמיקה נגד החלקה (אנטי סליפ) או לבצע טיפול למניעת החלקה לאריחי קרמיקה סטנדרטיים?

מגוון אריחי הקרמיקה, הגדלים והדוגמאות שמחזיקים היבואנים כאנטי סליפ מוגבל מאוד. הרבה מאוד פעמים אנו מתאכזבים משום שהאריח שכל כך התאים לנו לעיצוב הפנים מתגלה כבעל התנגדות נמוכה להחלקה ולא מתאים לחדר אליו ייעדנו אותו. מגוון הקרמיקה מונעת ההחלקה קטן ודל יחסית.

אם נתעקש לקבל מידה וצבע מסויימים כאריח אנטי סליפ, ייתכן שנידרש להמתנה בת כמה חודשים עד שאותו משלוח יגיע מארץ הייצור.

אריחי אנטי סליפ מגיעים מהמפעל עם טקסטורה מאוד גסה ולעיתים אוספים סיבים מסמרטוט הרצפה וצוברים אבנית ומשקעים בעוד טיפול אנטי סליפ מסוג NST עשוי להשאיר את האריח עם טקסטורה פחות אגרסיבית אך עדיין לעמוד בתנאי התקן.

בעלי נכסים רבים חושבים שעל מנת להתאים את הריצוף לתנאי התקן עליהם לבצע שיפוץ כללי במבנה, במסגרתו גם יחליפו את הריצוף למונע החלקה.

פיתרון פשוט שמאפשר לך להנות מכל היתרונות

אם נתקלת באחת מהבעיות שמנינו או בבעיות דומות חשוב שתדע שקיימים פיתרונות נוספים, פשוטים ויעילים מאוד!

בטלפון אחד תוכל לקבל טיפול אנטי סליפ תיקני למניעת החלקה לקרמיקה, ללא המתנה ארוכה, מבלי להתפשר על גודל האריח, צבעו והדוגמה ותוכל לחסוך הוצאות של עשרות אלפי שקלים במקרה של שיפוץ מבנה קיים ולהפוך כל ריצוף למתאים לדרישות התקן.

עבור קבלנים המרצפים שטחים גדולים הדבר עשוי להביא להפחתה משמעותית בעלויות חומרי הגלם!

מעכשיו אתה יכול להזמין קרמיקה בכל צורה ודוגמה, מכל יבואן שתבחר, ללא קשר למידת החיספוס, ולהעניק לה בנפרד טיפול מקצועי למניעת החלקה. ניתן לבצע את הטיפול בשני אופנים: או להביא אלינו את משטחי הקרמיקה לצורך ביצוע טיפול לפני ההתקנה או להתקין את האריחים ולהזמין אותנו לבצע את הטיפול במקום.

חברת ריצוף בטוח בע"מ נבחרה לבצע טיפולים למניעת החלקה לקרמיקה עבור יבואני הקרמיקה הגדולים בישראל ועכשיו תוכל גם אתה להנות מאותו ידע וניסיון. הטיפול אותה מציעה חברת ריצוף בטוח כולל בדיקת עמידות לפי התקן הישראלי, מבוצע באמצעות מכשור מתקדם הזהה למיכשור של מכון התקנים הישראלי וקבילה בבית המשפט.

למידע נוסף והזמנת טיפול למניעת החלקה לקרמיקה התקשר לטלפון 1-800-210-310 או צור קשר דרך טופס צור קשר שבאתר.