פתרונות למניעת החלקה

Posted on: מרץ 24th, 2022 by עופרי חן No Comments

אנשים רבים מחליקים ונופלים מידי שנה, וכתוצאה מכך עלולות להיות לכך השלכות הרסניות ואף חמורות ביותר. החלקות ומעידות עלולות לגרום לשברים בגוף, ניתוחים כואבים, אשפוזים ארוכים, ירידה בתפקוד ועוד. בנוסף, החשיבות למניעת החלקות עד כמה שניתן אצל גיל הזהב עולה אף היא, וזאת בעקבות סכנה ממשית לחייהם ותפקודם. במאמר זה, נדון בתופעה כואבת זו, ונציע מגוון של פתרונות למניעת החלקה.

 

כיצד ניתן למנוע החלקה במרחבים הציבוריים?

החלקות ונפילות עלולות להתרחש כמעט בכל מקום, ועל כן יש להיות קשובים לסביבה ולהיות זהירים בכדי למנוע מעידות הרסניות. אם הינכם נמצאים בחדר מדרגות או במקום חשוך במיוחד, יש להדליק את התאורה במרחב, וזאת בכדי שניתן יהיה לראות היכן הינכם הולכים. כמו כן, מומלץ לא למהר בעת הירידה/עלייה וזאת בכדי למנוע החלקה ונפילה חמורה.

לפעילות גופנית ותנועה נכונה, יש השפעה רבה על החוזק והיציבות בגוף שלנו.לכן, מומלץ לבצע תרגילים שונים אשר מסייעים ותורמים לשיווי המשקל והחוזק בגוף.בנוסף, אם ההליכה שלכם איננה יציבה, ניתן להשתמש באביזרי עזר כגון הליכון או במקל. רצוי לשים לב כי הבסיס באמצעי העזר הללו יהיה עשוי מגומי שלם ויציב, ולא גומי חצוי או משופשף.

פתרונות שונים למניעת החלקה בבית

הבית שלנו אמור להיות המרחב הכי בטיחותי שיש, ועל כן יש לדאוג שתהיה זהירות יתרה במרחבים השונים. למשל, במטבחים רבים ישנם מדפים גבוהים, אשר אינם נגישים במיוחד. לכן, מומלץ לסדר את המצרכים השונים, כך שהשימושיים ביותר יהיו במקום נגיש וזמין. בנוסף, ייתכן כי מתבצע שימוש בסולם ולכן יש לבחור סולם יציב אשר לו ידיות אחיזה. בחדרי השינה רצוי שיהיו גופי תאורה אשר הינם נגישים, וכך יהיה ניתן בלילות להתמצא בחדר בקלות יתרה.

חדר האמבטיה בביתכם, מעצם היותו משלב רצפה חלקלקה וגוף רטוב, עלול להיות מסוכן ביותר. פתרון לאמצעי זהירות, הוא התקנת מעקה בטיחות, אשר ניתן יהיה לאחוז בו בעת הצורך. אמצעי נוסף שניתן להשתמש בו הינו כיסא או שרפרף, אשר מאפשר להתקלח במצב ישיבה. כמו כן, ניתן להניח שטיחים מונעי החלקה העשויים מגומי, אשר מיועדים למקלחת. בנוסף, ניתן להשתמש בטיפול מונע כגון אנטי סליפ, אשר מיועד למרצפות האמבטיה.

פתרונות למניעת החלקה- רק אצל ריצוף בטוח!

במידה והינכם זקוקים לטיפול אפקטיבי אשר מונע החלקה, אתם נמצאים במקום הנכון ביותר עבורכם. בחברת ריצוף בטוח, תוכלו לשמוע על שללפתרונות יעילים למניעת החלקה, אשר מתאימים למשטחים רבים ומגוונים. אצלנו בחברת ריצוף בטוח, אנו שמים דגש על חווית הלקוח, ואנו דואגים לכך שתקבלו תמיכה והכוונה לכל התהליך. אנו ממליצים לכם להתרשם באתר שלנו עוד היום ולצבור מידע נוסף. בכל שאלה שעולה לכם אנו זמינים ומוכנים לסייע במסירות ומקצועיות רבה.

Comments are closed.