פס למניעת החלקה במדרגות

Posted on: מרץ 15th, 2021 by עופרי חן No Comments

סרט הדבקה מונע החלקה

בעיית החלקה במדרגות ונפילה מהן היא שכיחה באוכלוסייה הכללית, ובפרט בקרב ילדים צעירים ואנשים מבוגרים. נפילות מתרחשות על גבי כל סוגי המדרגות. הפגיעות הנפוצות ביותר הן נפילה כתוצאה מריצה במדרגות, מעידה, איבוד שיווי משקל, החלקה וחוסר תשומת לב. בכדי להקטין משמעותית את הסיכון להחלקה או נפילה, חשוב להגדיל את גורם החיכוך במדרגות. אחת השיטות שנמצאה כיעילה ביותר להגדלת גורם החיכוך (הגדלת החספוס במשטח) היא הדבקת פסים נגד החלקה במדרגות המפחיתים משמעותית את הסיכוי שלהחליק.

למידע נוסף לחצו כאן

מה החשיבות של פסים נגד החלקה במדרגות?

מדרגות הן אזור המועד למעידות ונפילות בבתי עסק, בתים פרטיים מפעלים ומקומות ציבוריים. פעמים רבות נפילה של עובד או עובר אורח עלולה לגרור בעקבותיה תביעה בגין הפציעה ועל בעל העסק חלה חובת ההוכחה שהוא עשה את כל המאמצים בכדי למנוע את ההחלקה, פתרון פשוט ומהיר כמו פס נגד החלקה למדרגות יוכל להקטין את סיכויי ההחלקה ובכך למנוע תביעות עתידיות.

אז מה זה פס נגד החלקה במדרגות?

פסים נגד החלקה למדרגות, הם למעשה מדבקות למדרגות שמספקות מענה פשוט ומהיר למניעת החלקה במדרגות הן בבית והן מחוץ לבית. קיימים סוגים רבים של בתי עסק המשווקים מדבקות נגד החלקה למדרגות, אך לפני הקנייה חשוב לברר שהמוצר שאתם קונים: מדבקות למדרגות נגד החלקה – עמידים בפני מים, קרינת UV, חומרי ניקיון, שומנים וכו'.

פס למניעת החלקה במדרגות

פסים למניעת החלקה במדרגות – האם כדאי להתקין לבד או להזמין איש מקצוע?

ניתן לקנות פסי החלקה למדרגות ולהתקין לבד, אך מדבקות למניעת החלקה במדרגות, שאנו משווקים מולחמות למשטח ע"י דבק אפוקסי דו רכיבי עוצמתי וחימום באמצעות  מבער. ההתקנה של פסי החלקה במדרגות מבוצעת באמצעות מתקינים מנוסים ומקצועיים מה שמבטיח את עמידות המוצר לשנים ארוכות.

מדבקה נגד החלקה במדרגות – מה חשוב לשים לב לפני ההתקנה?

– יש לבדוק מה חומר הגלם של המדרגות (מתכת, שיש,בטון, קרמיקה, עץ וכו').

– האם המדרגות חיצוניות או נמצאות בתוך חלל פנימי.

– האם המדרגות חשופות לחומרים שונים בתדירות גבוהה (שמן, מים, חומרי ניקוי ועוד)

– מהי כמות האנשים שעולה ויורדת במדרגות באופן יומיומי.

– פס למניעת החלקה במדרגות -מי היצרן של המדבקות?

מדבקות למדרגות נגד החלקה מחיר

כאשר אתם מבררים על מדבקות נגד החלקה במדרגות, כדאי לבצע השוואת מחירים ולבדוק היטב את כל הפרטים, פסי החלקה במדרגות, מחיר זול זה אולי מפתה אך במידה ולאחר זמן קצר המדבקות יתקלפו הרי שבסופו של דבר לא חסכתם דבר, אלא להיפך הפסדתם כסף ואפילו יצרתם סיכון בשל העובדה שהפסים אינם עושים את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

ממה עשויים פסי החלקה למדרגות?

פסי ההחלקה של חברת 'ריצוף בטוח' מיוצרים מחומר גלם עשוי פוליאוריתן שבתוכו מוטבעים גרגרי אבץ. הפסים בעלי מרקם מחוספס ובעלי עמידות גבוהה מאוד בפני כתמי שמן, רטיבות, חום ולחות. אלה פסים חזקים ואלסטיים שעמידים בפני פגעי מזג האוויר, עומסי תנועה כבדים, חומרי ניקוי חזקים ותנאי סביבה קשים. פסים אלה טובים במיוחד למקומות ציבוריים הומי אדם (מקורים ופתוחים).

האם החוק מחייב לשים פסי הדבקה?

לפי התקנות לנגישות יש לשים פסי הדבקה המנוגדים לצבע המשטח בכדי לשמש כאזהרה מפני החלקה לבעלי מוגבלויות.

הטיפולים שלנו למניעת החלקה נבדקים על ידי מכשור תקני, המוכר ע"י מכון התקנים הישראלי. חברת 'ריצוף בטוח'  עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם גופים מקצועיים שונים בארץ ובכל רחבי העולם. בין לקוחותינו נמנות חברות ישראליות ורשתות בינלאומיות רבות. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על פסים למניעת החלקה במדרגות מחיר המוצר שיטת ההדבקה ופרטים נוספים, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 1-800-210-310, או צרו איתנו קשר כאן.

Comments are closed.