חומר נגד החלקה לקרמיקה

Posted on: מרץ 15th, 2021 by עופרי חן No Comments

בישראל נפגעים כל שנה אלפי אנשים בתאונות החלקה, הסיבות לכך שונות: משטח רטוב ממים או שמן, רצפה העשויה מחומר חלק ולא טופלה כראוי, ריצה ומשחק ללא תשומת לב ועוד. לא תמיד ניתן למנוע את ההחלקה, אך חשוב מאוד לנסות למזער ככל האפשר את הסכנות של רצפה חלקה.

למידע נוסף לחצו כאן

פעמים רבות אנשים מזמינים אריחי קרמיקה לרצפת השירותים או הבית ואינם מודעים לדרגת החספוס של האריח. במקומות מועדים להחלקה (בתי שימוש, חדרי אמבטיות, מטבחים ועוד), מקובל מאוד להזמין אריחים שכבר עברו תהליך כימי המונע החלקה. אך לעתים למרות זאת האריח אינו מספיק מחוספס ויש צורך לטפל בו באופן כימי.

אז מה הפתרון? איך אפשר לחספס אריח קרמיקה?

הפתרון פשוט למדי – חומר אנטי סליפ לקרמיקה, זהו חומר היוצר צריבה מיקרוסקופית של האריח ומחספס אותו. פעולה זו, משנה את מקדם החיכוך של האריח ומפחיתה באופן משמעותי את סכנת ההחלקה.

חומר נגד החלקה לקרמיקה

מהם היתרונות של חומר נגד החלקה לקרמיקה?

  • חיסכון – אין צורך להחליף את הריצוף הישן בריצוף חדש, שימוש בחומר יכול לחסוך אלפי שקלים.
  • קל לשימוש – יש לפזר ולקרצף את החומר במשך חצי שעה עד שעה ולאחר מכן לשטוף במים.
  • עומד בדרישות התקן הישראלי והתקן האמריקאי.
  • לאחר הטיפול התוצאות הן ארוכות טווח – מחזיק לשנים ארוכות.
  • אינו משנה את הצבע של האריח – גימור בלתי נראה לחלוטין.
  • מתאים לתנאי פנים וחוץ.
  • ניתן להזמין כל אריח קרמיקה – הטיפול נגד החלקה יהפוך אותו תקין לשימוש בחדרי אמבטיות או בכל חלל שמועד להחלקה.
  • האריח נשאר חלק למגע, בניגוד לאריחים מחוספסים הצוברים לכלוך. החיספוס מורגש רק לאחר שהאריח רטוב.

 

בשוק האריחים, קיימים פתרונות רבים למניעת החלקה המיועדים למשטחים שונים. שימוש בחומר לא מתאים או אגרסיבי מדי עלול לפגוע במראה היפה של הריצוף ללא אפשרות לתקן לאחר מעשה. לעומת זאת שימוש בחומר עדין עלול להביא לכך שלא תתקבל התוצאה שקיוויתם אליה. לפני רכישת חומר נגד החלקה, אנו ממליצים להתייעץ עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום. החומר של חברת 'ריצוף בטוח' שונה משאר החומרים הנמכרים בכך שהוא בונה מבנה גבישי קשיח המהווה חלק בלתי נפרד מהריצוף ובכך מחזק את האריח ומגביר את עמידתו לאורך זמן מפני שחיקה.

הטיפולים שלנו למניעת החלקה נבדקים על ידי מכשור תקני, המוכר ע"י מכון התקנים הישראלי. חברת 'ריצוף בטוח'  עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם גופים מקצועיים שונים בארץ ובכל רחבי העולם. בין לקוחותינו נמנות חברות ישראליות ורשתות בינלאומיות רבות. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 1-800-210-310, או צרו איתנו קשר כאן.

Comments are closed.