חומר נגד החלקה של ריצוף בטוח

היחיד שמחזק את האריח ומגביר את עמידותו כנגד שחיקה. בלעדי לחב' ריצוף בטוח בע"מ.

חומר נגד החלקה היחידי בשוק המחזק את האריח ומאריך את משך חייו.

חומר נגד החלקה של ריצוף בטוח בע"מ הוא המוצר המוביל בתחומו בשוק, והיחידי המחזק את המשטח. ריצוף שעובר טיפול בחומרים של חב' ריצוף בטוח עומד בתקן המחמיר של מכון התקנים הישראלי להתנגדות להחלקה – תקן 2279. כמו כן, עמידות הריצוף בפני שחיקה גדלה לאחר ביצוע הטיפול (בלעדי לריצוף בטוח בע"מ).

החומר בו עושה חברת ריצוף בטוח שימוש לטיפולי למניעת החלקה (אנטי סליפ) הינו תרכובת של חומצות, השולטת תוך בקרה מרבית על תהליך החספוס ובהתאמה לסוג הריצוף המטופל.

חומר נגד החלקה של ריצוף בטוח בע"מ הוא מוצר מוביל בתחומו ובעולם ונמכר תחת זיכיון באירופה בהצלחה רבה.

אופן פעולתו על המשטח של חומר נגד החלקה של ריצוף בטוח שונה מפעולתם של מוצרים אחרים הקיימים בשוק; במקום ליצור נקבוביות במשטח המחלישים אותו, החומר של ריצוף בטוח בע"מ בונה מבנה גבישי קשיח שהוא חלק אינטגרלי מהריצוף המטופל ובכך מחזק את המשטח ומגביר את עמידתו בשחיקה. כמובן שכל זאת בנוסף להגברת ההתנגדות להחלקה (נבדק ואושר ע"י מכון התקנים הישראלי).

התוצאה הסופית בעת שימוש בחומר נגד החלקה של ריצוף בטוח הוא משטחים בעלי תכונות אנטי סליפ מצוינות ואחידות העומדות בדרישות התקנים המחמירים ביותר.

חשוב לדעת: שימוש לא מקצועי בחומרים נגד החלקה עלול להסתיים בנזק בלתי הפיך למשטח המטופל, עד כדי החלפת הריצוף.
לכן חומר למניעת החלקה של חברת ריצוף בטוח אינו נמכר בחנויות ואינו מוגדר כמוצר "עשה זאת בעצמך", אלא ניתן להשיגו רק בפניה ישירה לחב' ריצוף בטוח.

חשוב לציין: לאחר כל טיפול , הריצוף המטופל נבדק במכשיר תקני (פנדולום) מטוטלת, עפ"י דרישות התקן הישראלי 2279.

להזמנת טיפול תקני בחומר נגד ההחלקה התקשר 1-800-210-310 או השאר את פרטיך בטופס שמשמאל