חומר למניעת החלקה הגרניט פורצלן

Posted on: פברואר 15th, 2021 by Gil Hamer No Comments

מניעת החלקה היא חלק אינטגרלי מתכנון ריצוף לבית ובמיוחד למרחבי חוץ. לצורך מניעת ההחלקה, נעשה שימוש באריחים בעלי מקדם חיכוך גבוה יותר, באזורים בהם קיימת סכנת החלקה גדולה יותר ובכלל זה חדר האמבטיה, מרפסת, חצר וכמובן שטחים ציבוריים פתוחים. יחד עם זאת, גם אריחים אלה לא תמיד נותנים את המענה הנדרש, לבטח לאחר שנים של שחיקת המרקם המחוספס של האריח והפיכתו לגורם סיכון של ממש. בכדי למנוע החלקה על כל סוגי האריחים ובכל רמה של שחיקה, מומלץ ליישם חומר למניעת החלקה המתאים לדרישות התקן הישראלי 2279 כפי שנסביר בשורות הבאות.

 

מהו חומר למניעת החלקה גרניט פורצלן?

ובכן, המדובר בחומר ייחודי המבוסס למעשה על תרכובת של חומרים שיישומם על גבי האריח מגביר מאוד את החוזק המבני של האריח ומגביר את עמידותו בפני שחיקה. בנוסף לכך, חומר למניעת החלקה שיש מוסיף בעצמו שכבה בעלת רמת חיכוך גבוהה, שמאפשרת להגביר את רמת האחיזה של האריחים, גם בתנאים של רטיבות קיצונית. ישנן כמובן אלטרנטיבות שמבוססות על הדבקת סרטי חיכוך שונים אם כי מדובר במפגע עיצובי לבטח במרחבים ביתיים, אבל גם במרחבים ציבוריים גדולים. חומר למניעת החלקה טרצו הוא שקוף לחלוטין, אינו נראה על גבי האריח ובכל זאת מספק את רמת החיכוך הגבוהה לאורך שנים, מה שהופך אותו לפתרון אנטי סליפ הטוב ביותר בשוק.

חומר למניעת החלקה הגרניט פורצלן

האם יש להתאים בין סוג החומר וסוג הריצוף?

התשובה היא לא. חומר למניעת החלקה גרניט פורצלן הוא בדיוק אותו חומר למניעת החלקה לשיש או חומר למניעת החלקה לטרצו והחומר הזה מתאים לסוגי אריחים נוספים כדוגמת קרמיקה, טרה קוטה ואפילו באגני אמבטיה.המבדיל ביניהם היא רמת הריכוז יחד עם זאת, כדי למנוע החלקה בכל סוג ריצוף ובכל מרחב, חשוב לבסס את מניעת ההחלקה לכל אורך שלבי התכנון של הריצוף. כך למשל, כאשר אתם בוחרים ריצוף למרפסת הבית,לאמבטיות,למקומות רטובים לא תהיה לכם כל מגבלה לבחור ריצוף כראות עינכם ,אנחנו נדאג למניעת ההחלקה ולעמידות בתקן הישראלי 2279 כולל בדיקת פנדלום כנדרש בתקן.השילוב של  בחירת האריח לטעמכם עם חומר נגד החלקה המיושם על גביו, יעניק לכם בטחון שגם אם ממש תנסו, לא תוכלו להחליק על גבי רצפת המרפסת, גם בימים הגשומים ביותר של השנה.

חברת ריצוף בטוח מספקת מגוון רחב של פתרונות למניעת החלקה, הן לריצוף קיים והן לריצוף בשלבי תכנון. לחברה כמה ממוצרי אנטי סליפ הטובים ביותר בעולם, כולם פותחו במעבדות כימיה מתקדמות וכולם מעניקים אחריות מלאה בכל יישום. אם הריצוף בבית שלכם הפך חלק ואתם רוצים לטפל בו עוד לפני שמישהו ייפגע מזה, לחברת ריצוף בטוח יש את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. לקבלת מידע נוסף והזמנות פנו אלינו עוד היום בטלפון 1-800-210-310 ונשמח לענות על כל שאלותיכם.

Comments are closed.