השוואה בין טיפול מניעת החלקה בשיטת עשה זאת בעצמך ובין טיפול מקצועי למניעת החלקה NST

כל מי שמעוניין בטיפול נגד החלקה ימצא בחיפוש קצר באינטרנט מגוון רחב של פיתרונות. חלק מהפיתרונות הם בשיטת "עשה זאת בעצמך" ומבטיחים לקונה חיסכון משמעותי בעלויות. היות שקיימים הבדלים משמעותיים בין הפיתרונות השונים ריכזנו עבורכם בטבלה את המידע אודות ההבדלים העיקריים.

 

קריטורין טיפול כימי למניעת החלקה עשה זאת בעצמך טיפול למניעת החלקה NST
דרך הטיפול עושים ניסיון למשך 10 דקות, אם זה לא "מרגיש" מספיק מחוספס אז עושים עוד 5 דקות וכן הלאה. ריסוס החומר על המשטח וריסוס חומר נוגד העוצר את התהליך לאחר פרק זמן שנקבע ע"י המבצע הטיפול.
השפעה על המשטח וחוזקו יצירת נקבוביות בחומר – מחליש את האריח. יוצר גבישים מקרוסקופיים על פני המשטח ומחזק את האריח ונהפך לחלק אינטגראלי של הריצוף הקיים.
השפעה על מראה האריח עלול לשנות את צבע האריח ומראהו לא משנה את צבע האריח. התהליך מבוקר בכל שלבי הטיפול.
השפעה על אורח חיי האריח מקצר את משך חיי האריח אינו מקצר את משך חיי האריח
התוצאה לא ניתן לדעת אם יש שיפור במידת ההתנגדות להחלקה והאם קיימת אחידות בכל המשטח. יש שיפור בהתנגדות להחלקה. התוצאה המושגת עומדת בתקן הישראלי 2279 למניעת החלקה.
בקרה על איכות העבודה אין בקרה. יכול להיות שלטיפול לא היתה כל השפעה על המשטח. נערכת בדיקה בעזרת מיכשור ייעודי  – מטוטלת (פנדלום) זהה למיכשור של מכון התקנים שמידת החיספוס של המשטח עומדת בתקן הישראלי למניעת החלקה 2279. הבדיקה נערכת ע"פ המפורט בתקן.
בטיחות המשתמשים במשטח לא ניתן לדעת הגברת הבטיחות באופן משמעותי
 אחריות בעל הנכס במקרה של תביעה בגין החלקה על המשטח ייתכן שיימצא שהמשטח אינו עומד בדרישות התקן למניעת החלקה ובמקרה שכזה עלולה לחול אחריות על בעל הנכס. המשטח עומד בדרישות התקן למניעת החלקה וטענה לאחריות של בעל הנכס תידחה.
 הטיפול מוזמן ע"י יצרני ויבואני ריצוף מובילים
 לא כן

לביצוע טיפול מקצועי למניעת החלקה, התקשר לטלפון 1-800-210-310 (שיחת חינם) או השאר פרטים בטופס צור קשר שמשמאל.