ריצוף מקלחת עם תעלת ניקוז

Posted on: יוני 20th, 2019 by עופרי חן

מניעת החלקה מריצוף מקלחת עם תעלת ניקוז

החלקה הינה גורם מרכזי לפגיעות ונזקי גוף, כאשר המקום העיקרי בבית המועד להחלקה הינו לא ספק חדר המקלחת מעצם היותו חדר מאוד רטוב. בכדי למנוע נזקים ופגיעות גוף מוצעים בשוק אמצעים שונים שמפחיתים סכנת החלקה. העיקריים שבהם הינם:

  • מאחזי יד- מאחזי יד עם מאחז מחוספס המותקנים על גבי ריצוף קירות מקלחת, מסייעים בשמירה על שיווי משקל, תומכים בגוף ומספקים אמצעי המגן בפני החלקה. את המאחזים ניתן להתקין למצבי ישיבה או עמידה בצמוד לאסלה, בתוך מקלחות או בתוך האמבטיה.
  • שטיחונים- שטיחונים בתוך המקלחת או האמבטיה או בצמוד להם, מספקים משטח ייעודי למניעת החלקה. באמצעות לחץ ואקום השטיחון גם אינו מחליק על גבי הרצפה הרטובה וגם מספק מצע נעים ומחוספס שאינו מחליק.
  • מדבקות- קיימת אפשרות ליישום מדבקות מיוחדות המונעות החלקה. מדובר במדבקות עמידות למים בעלות טקסטורה מחוספסת המסייעת במניעת החלקה.
  • מושבי רחצה- לאנשים המתקשים לעמוד במקלחת, מושב ייעודי יכול לסייע במניעת החלקה. בשוק מוצעים סוגים שונים של מושבים בשלל מידות, דגמים ושיטות התקנה.
  • ריצוף מקלחת עם תעלת ניקוז- בכדי למנוע הצטברות של מים המעלים את מידת הסיכוי להחלקה, חשוב לתכנן ריצוף מקלחת עם תעלות ניקוז ושיפוע מתאים.
  • ריצוף שאינו מחליק– בחירה בריצוף שאינו מחליק הינו ללא ספק האמצעי הטוב והיעיל ביותר למניעת החלקה. בשוק של ימינו ניתן לבחור בין רכישת אריחים מונעי החלקה לבין טיפול מונע החלקה באריח.

 
אריח קנוי או מטופל?

על פניו עדיף מראש לקנות אריח מונע החלקה. הבעיה היא שאריחים מונעי החלקה גם יקרים וגם מוצעים במבחר מאוד קטן המקשה על איתור פריטים מתאימים לעיצוב החדר. כמו כן אריחים אלו מסופקים עם טקסטורה מאוד מחוספסת, פחות נעימה למגע, אשר קשה לנקות ממנה לכלוך. כפועל יוצא מכך הפתרון הטוב ביותר למניעת החלקה הינו בשיטת אנטי סליפ המוצעת על ידי חברת ריצוף בטוח. שיטה מתקדמת זו מתאימה לסוגים רבים של אריחים, כאשר לכל אריח מסופק תהליך טיפול מתאים. כמו כן, שיטה זו שומרת על חזות אסטטית של הריצוף, היא נעימה למגע וגם מעלה את רמת עמידות הריצוף לאורך זמן.

להזמנת טיפול מונע החלקה

להזמנת טיפול מונע החלקה במקלחת באמצעות טיפול בריצוף ואמצעים נוספים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא,  צרו קשר עם חברת ריצוף בטוח בטלפון 1-800-210-310.

Comments are closed.