ריצוף מקלחת מחיר

Posted on: יוני 20th, 2019 by עופרי חן

מניעת החלקה על ריצוף מקלחת במחיר משתלם

ברגע אחד של חוסר תשומת לב חדר מקלחת רטוב יכול לגרום לנו להחליק ולסבול מנזקי גוף קשים. בכדי למנוע מצבים אלו, בשוק מוצעים מגוון מוצרים שונים מונעי החלקה לרבות מדבקות, מאחזי יד ושטיחונים. יחד עם זאת מדובר בפתרונות חלקיים והדרך המלאה היחידה למנוע החלקה במקלחת היא בעזרת טיפול ייחודי מונע החלקה, המוצע על ידי חברת ריצוף בטוח. החברה מציעה עבור טיפול מונע החלקה של ריצוף מקלחת, מחיר הרבה יותר כדאי מרכישת ריצוף ייעודי למניעת החלקה.

 

סכנת החלקה במקלחת

חדר המקלחת, מעצם היותו חדר רטוב בו אנו מקלחים, מתרחצים, שוטפים פנים וידיים, מכבסים בגדים וכדומה – הינו חדר עם מידה גבוהה של סכנה להחלקה. יתרה מכך, בהיותו מרחב מצומצם הכולל עצמים קשים כמו דפנות אמבטיה, כיור או ארונות, נפילה בחדר זה עלולה להסתיים בפגיעות חמורות, כמו חבלות באגן ועמוד השדרה ופגיעות ראש. פגיעות אלו מסוכנות במיוחד עבור ילדים, אנשים קשישים, מוגבלים או חולים. בכדי למנוע מצבים אלו חשוב לדאוג שריצוף המקלחת ימנע החלקה.

אריחים מונעי החלקה

בשוק של ימינו מוצע גם ריצוף למקלחת שאינו מחליק, אולם ריצוף זה יקר ומאוד מוגבל במבחר שלו. בנוסף, אריחים אלו מסופקים ברמה גבוהה של חספוס, שבתוכו נוטה להצטבר לכלוך ולכן לא קל לנקותם כראוי. בכדי לספק מענה יעיל למניעת החלקה, חברתנו הביאה לציבור המקומי שיטה ייחודית, מתקדמת וכדאית. השיטה מעלה את רמת החיכוך של אריחי המקלחת ומפחיתה באופן משמעותי סכנת החלקה, בהתאם לדרישות מכון התקנים הישראלי.

שיטה מתקדמת וייחודית

שיטת אנטי סליפ המוצעת על ידינו מספקת ריצוף מקלחת שאינו מחליק, באופן שגם שומר על חזות האריח ועמידותו וגם קל לנקותו. את השיטה ניתן ליישם על גבי סוגים שונים של ריצופים, בכל סוג של טקסטורה וגוון. התוצאה המתקבלת מפחיתה באופן ניכר סכנת החלקה, לצד שמירה על מרקמה הנעים למגע של הרצפה.

למניעת החלקה על גבי ריצוף מקלחות

למניעת החלקה על גבי ריצוף מקלחות במחיר משתלם, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת ריצוף בטוח בטלפון 1-800-210-310.

Comments are closed.