פתרונות בטיחות למרפסת

Posted on: מרץ 15th, 2021 by עופרי חן No Comments

המרפסת היא חלק חשוב מאוד ובלתי נפרד מהאדריכלות הישראלית לאורך השנים. השימוש במרפסות הינו שכיח בבנייה הישראלית, ארצנו המאופיינת באקלים ים תיכוני אימצה את המרפסת והיא נחשבת לשימושית במיוחד, רוב ימות השנה, מזג האוויר וזהו תענוג אמיתי לשבת  על המרפסת עם המשפחה או עם חברים באוויר הפתוח כאשר הרוח הנעימה נושבת ומנעימה לנו את החיים.

פעמים רבות אנו מנצלים את המרפסת לטובת משחקי מים, הצבת בריכת ילדים מתנפחת, או סתם מנקים אותה. כאשר רצפת המרפסת רטובה והאריחים בה חלקים ממים, קיימת סכנת החלקה שעלולה לגרום לנפילה, לפציעות וחבלות חמורות. זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו – ילדים המשתובבים במרפסת, מבוגרים וקשישים.

רצפה חלקה במרפסת יכולה להיות מסוכנת ביותר. לכן, אם הרצפה במרפסת שלכם חלקה מאוד כאשר היא רטובה ואין בה אריחים עם מקדם חיכוך גבוה, חשוב לפתור את הבעיה במהירות האפשרית על מנת למנוע אסון שעלול להתרחש בזמן החלקה במרפסת.

איך אפשר לדעת האם הרצפה במרפסת צריכה טיפול נגד החלקה?

על מנת לבצע בדיקה האם קיימת סכנת החלקה במרפסת יש לבצע הרטבה קלה של האריחים לבדוק האם קיימת סכנת החלקה. חשוב לבצע את הבדיקה כאשר המשטח רטוב במקצת מפני שמשטח יבש אינו מהווה סכנת החלקה.

פתרונות בטיחות למרפסת

איזה פתרונות בטיחות למרפסת קיימים?

הפתרון הטוב והיעיל ביותר הוא טיפול N.S.T, תוכלו להגיע למידת החספוס הרצויה ולבצע בדיקת התאמה שעומדת בתקן הישראלי. חומר מיוחד זה, אינו פוגע באריחים, אין חשש לשינוי הצבע או הטקסטורה שלהם ואנו מתחייבים לטיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

במה שונה החומר שלכם מחומרים אחרים הקיימים בשוק?

החומר של חברת 'ריצוף בטוח' שונה משאר החומרים הנמכרים בכך שחומר זה בונה מבנה גבישי קשיח המהווה חלק בלתי נפרד מהריצוף ובכך מחזק את האריח ומגביר את עמידתו לאורך זמן מפני שחיקה.

האם כדאי להחליף את האריחים במרפסת לאריחי אנטי-סליפ?

ניתן להחליף את האריחים שגורמים להחלקה באריחים חדשים או להדביק אריחי אנטי סליפ על האריחים הישנים, אך טיפול באמצעות החומר שלנו הוא זול בצורה משמעותית ואינו פוגע כלל באריחים. הטיפול עצמו מהיר ותוך זמן קצר הסרתם את סכנת ההחלקה מהמרפסת.

הטיפולים שלנו למניעת החלקה נבדקים על ידי מכשור תקני, המוכר ע"י מכון התקנים הישראלי. חברת 'ריצוף בטוח'  עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם גופים מקצועיים שונים בארץ ובכל רחבי העולם. בין לקוחותינו נמנות חברות ישראליות ורשתות בינלאומיות רבות. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 1-800-210-310, או צרו איתנו קשר כאן.

Comments are closed.