סרט נגד החלקה

Posted on: מרץ 15th, 2021 by עופרי חן No Comments

סרט הדבקה מונע החלקה

לא רבים יודעים זאת, אבל אחת הפציעות השכיחות ביותר היא החלקה ממדרגות. למרות שעלייה וירידה במדרגות היא פעולה הנראית מהצד כפשוטה, אך היא טומנת בחובה סכנות רבות, ילדים צעירים העולים ויורדים במהירות רבה או בחוסר תשומת לב, קשישים שהליכתם אינה יציבה, נפילה עלולה לקרות לכל אחד מאיתנו בשל העדר תשומת לב (דיבור בטלפון, סחיבת ציוד כבד או הסחת דעת מגורם אחר).

למידע נוסף לחצו כאן

 

איך אפשר להקטין את סכנת ההחלקה במקומות מועדים לסכנה?

סכנת הנפילה וההחלקה צפויה במקומות רבים (בית, משרד, מרכז קניות, בריכה, מוסד ציבורי או חינוכי). על מנת למנוע את סכנת ההחלקה חשוב להתקין סרט למניעת החלקה יכול לעזור בהגברת הבטיחות במקומות הטומנים בחובם סכנה מוגברת (מדרגות, סולמות, סף הבריכה, אזורים רטובים, רצפות שיש ועוד). סרט הדבקה מונע החלקה הוא בעל מקדם חיכוך גבוה במיוחד וייעודו הוא מניעת החלקה. הדבקת הסרט יכולה להגביר את הבטיחות באופן משמעותי במקומות בהם יש חשש שאנשים עלולים להחליק ולהיפצע כתוצאה מהחלקה.

מה מיוחד סרט הדבקה שלכם? במה הוא שונה משאר המוצרים?

חברת ריצוף בטוח משווקת פסים ייחודיים בהלחמה למניעת החלקה. הסרט הינו בעל חספוס גס, שמגביר בצורה משמעותית את הבטיחות על המשטח שעליו הוא מותקן, הסרט שלנו מספק פתרון עמיד ואיכותי לטווח זמן ארוך למניעת החלקה. פסים אלו, מיוצרים בארה"ב ומולחמים לשטח ע"י דבק אפוקסי דו רכיבי עוצמתי וחימומו באמצעות מבער. התקנת פס מבוצעת על ידי מתקינים מנוסים ומקצועיים עם התחייבות לקבלת מוצר מעולה ואיכותי. המוצר שלנו מתאים לאזור מקורה וגם לשטחי חוץ.

סרט נגד החלקה

מהם היתרונות של שיטה זו?

פס למניעת החלקה בשיטת הלחמה מחזיק מעמד זמן רב. גם במקומות עם תנועת בני אדם במסות גדולות.

– עמידות – הפס הינו בעל עמידות לפגעי מזג האוויר: קרינת השמש, UV, מים, לכלוך, שחיקה ושמנים.

– פנים וחוץ – אפשר להתקין את הפסים הן בתוך מבנה והן מחוצה לו. המוצר אידיאלי להתקנה על מעברי חצייה, מדרכות ועוד.

– מים וניקיון – אפשר לנקות ללא כל חשש, ע"י זרם מים חזק ללא כל חשש מקילוף.

– משטחים שונים – סרט ההדבקה מתאים לסוגים רבים של משטחים: גרנוליט, קרמיקה, בטון, אספלט, טרצו, אבנים משתלבות ועוד.

– גדלים שונים – הפסים קיימים במגוון רחב של צבעים ורוחב משתנה. ניתן להתאימם לעיצוב של המבנה או הסביבה החיצונית. סרטי ההדבקה הם בעלי מראה אסתטי ונעים לעין.

– תקנן ישראלי – עומד בתקן הישראלי למניעת החלקה.

– נגישות עומד בתקני הנגישות השונים. חובה לפי התקן לנגישות להדביק סרט מונע החלקה בצבע מנוגד למשטח שמסמן גם כאות אזהרה מפני החלקה או כמעבר מסוכן לאנשים עם מוגבלויות.

– סימנים סרט נגד החלקה אינו מותיר סימני חריכה וכתמי דבק על המשטח.

הטיפולים שלנו למניעת החלקה נבדקים על ידי מכשור תקני, המוכר ע"י מכון התקנים הישראלי. חברת 'ריצוף בטוח'  עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם גופים מקצועיים שונים בארץ ובכל רחבי העולם. בין לקוחותינו נמנות חברות ישראליות ורשתות בינלאומיות רבות. אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על סרט הדבקה נגד החלקה, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 1-800-210-310, או צרו איתנו קשר כאן.

Comments are closed.