מניעת החלקה במדרגות שיש ומדרגות מתכת

הפתרונות היעילים ביותר למניעת החלקה על מדרגות שיש או מתכת לבתים פרטיים, מרכזי קניות, מוסכים, מפעלים ועוד….

מדרגות הנן איזור מועד לנפילות ולמעידות בבית, בעסק, במפעל ובמקומות ציבוריים ומקור לא אכזב לתביעות פיצויים. קיימים מספר פתרונות למניעת החלקה במדרגות, בהתאם לסוג המדרגות:

מניעת החלקה במדרגות שיש – ניתן לבצע טיפול כימי NTS למניעת החלקה על שיש, בדומה לטיפול המבוצע באריחי קרמיקה באמבטיה. הטיפול המבוצע ע"י אנטי סליפ במדרגות שיש מבוצע על כל שטח המדרגה והנו בהתאם לתקן הישראלי ת"י 2279.

חירוץ שפת המדרגה ע"י מכשיר ייעודי – מסייע להגברת החיספוס. חירוץ מדרגות מבוצע אף הוא ע"י חברת ריצוף בטוח ומתאים למדרגות שיש.

אפשרות נוספת היא שימוש בפסים יצוקים למניעת החלקה במדרגות. פסים אלו ניצקים קרוב לשפת המדרגה ע"פ דרישות התקן, הנם על בסיס פוליאוריתן ומכילים סיליקון קרביד ליצירת פס עמיד שאינו מצריך תחזוקה. פסי סיליקון קרביד עדיפים על פסי אבץ ועמידים מהם לאורך זמן. ניתן לשלוט על רוחב הפסים, מידת החיספוס שלהם צבעם על פי הצורך ודרישת הלקוח. פסים יצוקים אידיאלים למניעת החלקה במדרגות שיש כמו גם במדרגות מתכת (פח מרוג) ונעשה בהם שימוש נרחב במפעלים, מוסכים, רמפות, משטחי העמסה, סיפוני אוניות, סולמות ועוד. פסים יצוקים למניעת החלקה במדרגות עמידים בשחיקה מוגברת לאורך זמן, מתאימים לשימוש פנימי וחיצוני ומבוצעים בהתאם לתקן הישראלי בדרגה R12ו- R13.

ng4lg9mqמדבקות נגד החלקה – סרטי הדבקה למניעת החלקה מספקים מענה מהיר ופשוט למניעת החלקה על מדרגות בתוך ומחוץ לבית. המדבקות עמידות בפני קרינת UV, מים, שומנים, חומרי ניקוי ועוד. ניתן לרכוש את המדבקות ולבצע את ההתקנה באופן עצמאי או להזמין את המוצר עם התקנה מקצועית המאריכה את משך חייה היעיל של המדבקה.

 

 

welding-stripes-1-500x500פסים נגד החלקה בהלחמה – מוצר זה נחשב עמיד בעומסים גבוהים במיוחד ומסווג כ Heavy Duty. הפסים מולחמים לרצפה באמצעות מבער גז ייעודי ודבק אפוקסי דו רכיבי. ההצמדות למשטח היא מושלמת והפסים אינם מתקלפים ואינם מתבלים גם לאחר שימוש מאסיבי.


למידע נוסף והזמנת טיפול למניעת החלקה במדרגות התקשר לטלפון 1-800-210-310 או צור קשר דרך טופס צור קשר שבאתר.