בעל בריכה / מנהל – קרא מדוע אתה צריך טיפול מניעת החלקה לבריכה:

סביבת שפת הבריכה מרוצפת בד"כ בשיש, קרמיקה או גרניט פורצלן. משטחים אלו הנם בעלי פוטינציאל גבוה להחלקה. המשטח נמצא במצב רטוב רוב היום וההליכה עליו היא ברגליים יחפות – שני גורמים המגדילים עוד יותר את הסיכון להחלקה ולתאונות. כידוע ילדים רצים ולא הולכים באזור הבריכה דבר המגביר את סכנת ההחלקה. נוסיף לכך את מדרגות הירידה אל הבריכה, איזורים משופעים ומקלחות חוץ ונקבל איזור מסוכן ובעל פוטנציאל גבוה לתאונות החלקה ופציעות.

תאונות החלקה בבריכה חוזרות על עצמן מידי עונת רחצה ורבות מהן מגיעות לכדי תביעות פיצויים בבתי המשפט. חשוב לפעול מראש על מנת למנוע ולצמצם תאונות אלו, לשמור על שלמות גופם של המתרחצים ולהמנע מתביעות מיותרות. מניעת החלקה בבריכה אפשרית בעזרת שימוש במספר אביזרים כגון שטיחוני גומי ומעקות אך הפיתרון הטוב ביותר למניעת החלקה בבריכה הוא טיפול אנטי סליפ המביא את הריצוף שיעמוד בדרישות התקן הישראלי 2279.

חב' ריצוף בטוח בע"מ מתמחה בפיתרונות אנטי סליפ מקצועיים ומאפשרת לך להזמין טיפול למניעת החלקה בבריכה , כדי שהריצוף לאחר הטיפול יעמוד בדרישות התקן הישראלי. טיפול אנטי סליפ לבריכה של חב' ריצוף בטוח בע"מ בשיטת NST הוא  ייחודי המעניק מספר יתרונות:

  • הטיפול אינו משנה את צבע האריח/המשטח (דבר שעלול לקרות עם פתרונות מניעת החלקה שונים בשיטת "עשה זאת בעצמך").
  • דרגות שונות של חספוס ושליטה מלאה בתהליך, כדי לשמור על איזון בין בטיחות ומראה חיצוני של האריח.
  • הטיפול מחזק את האריח ולא מחליש אותו כפי שקורה בטיפולים אחרים הנמכרים בשוק.
  • בתנאי רטיבות מידת ההתנגדות להחלקה אותה מייצר האריח עולה
  • עמידה מלאה בתנאי התקן הישראלי שנותנת לך ראש שקט. (!).
    הבדיקות נעשות במכשיר פנדלום (מטוטלת) הזהה לזה של מכון התקנים הישראלי.
  • ניתן לבצע את טיפול למניע החלקה בבריכה תוך יום העבודה מבלי להפריע למתרחצים. וניתן להשתמש באזור שטופל מיד בסיום העבודה.

לביצוע טיפול מקצועי למניעת החלקה בבריכה, התקשר עוד היום לטלפון 1-800-210-310 (שיחת חינם) או השאר פרטים בטופס צור קשר שמשמאל.